Antakya Kaymakamı Abdullah Akdaş, Gadir-i Hum Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik, kardeşlik ve ortak değerler vurgusu yaptı.
Akdaş, Gadir-i Hum’un sevgi, sadakat ve manevi bağlılığın en güçlü şekilde hissedildiği özel günlerden biri olduğunu belirterek tüm vatandaşların bayramını kutladı. Antakya Kaymakamı Abdullah Akdaş mesajında, Gadir-i Hum’un tarihin müstesna dönüm noktalarından biri olarak sevginin, kardeşliğin, sadakatin, ahde vefanın ve manevi bağlılığın en güzel şekilde tezahür ettiği anlamlı günlerden biri olduğunu ifade etti. Toplumun farklı inanç, köken ve meşreplerden oluşmasına rağmen ortak değerler etrafında bir arada yaşadığını vurgulayan Akdaş, aynı gökyüzü altında acıyı da sevinci de birlikte paylaşan köklü bir medeniyetin mensupları olunduğunu kaydetti.
Kaymakam Akdaş, mesajının sonunda başta Antakya’da yaşayan vatandaşlar olmak üzere tüm hemşehrilerinin Gadir-i Hum Bayramı’nı en kalbi duygularıyla tebrik ederek, bu anlamlı günün gönüllere huzur, kardeşlik ve esenlik getirmesini diledi.


