Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu

HATAY’DA ÇÖP SORUNU VATANDAŞLARI BIKTIRDI

Hatay’ın tüm ilçelerinde çöp sorunu artan sıcakların da etkisiyle giderek

Hatay’ın tüm ilçelerinde çöp sorunu artan sıcakların da etkisiyle giderek büyüyor.

Başta Antakya’da konteyner kent çevreleri olmak üzere Arsuz’da çöp dağları artan sıcakların da etkisiyle kötü koku yaymaya devam ederken sorundan bıkan vatandaşlar belediyelere çağrıda bulunarak çöp sorununun acil olarak çözülmesini bekliyor.

WHATSAPP İHBAR HATTIMIZA ÇÖPLERLE İLGİLİ MESAJ YAĞIYOR

Gazetemiz Hatay Haber Gündem Gazetesi’nin whatsapp ihbar hattına son günlerde konuyla ilgili çok sayıda ihbar geldi. Arsuz ilçesine bağlı Aşağı Kepirce Mahallesi’nde bulunan Şirinnar Bölgesi’nde çöp konteynerleri günlerdir toplanmadı. Çöplerin yaydığı koku bölgede yaşayan vatandaşlar için hayatı çekilmez hale getirdi. Çöp ve kötü kokudan bıkan vatandaşların belediye ekiplerine yaptıkları başvurular da sonuç getirmedi. Her geçen gün artan çöplerin toplanmasını bekleyen yöre halkı çöplere gelen sürüngen hayvanların ve haşerelerin yakın zamanda evlere de dadanacağını ve kendilerine zarar vereceği endişesi taşıdıklarını belirterek çöp ve beraberinde gelen sorunların bir an önce giderilmesini istediklerini belirttiler.

ANTAKYA’DA KONTEYNER KENTLER DE ÇÖP SORUNU İLE KARŞI KARŞIYA

Antakya’da bulunan konteyner kentlerde de çöp sorunu artarak devam ediyor. Konuyla ilgili Hatay Büyükşehir Belediyesi’ne çağrı yapan vatandaşlar, çöplerin bir an önce toplanmasını bekliyor. Arsuz Belediyesi ve Hatay Büyükşehir Belediyesi’nden normal mesaiye dönülmesini ve hizmetlerin aksamadan devam etmesini beklediklerini belirten vatandaşlar, çöp kokusuna maruz kalmak istemediklerini de dile getirdiler.



2024 Hatay Haber Gündem - Her hakkı saklıdır.

BC Ajans