Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca 1-2 Ekim 2025 tarihinde düzenlenecek olan 2. Yaşlılık Şurası’na temel oluşturmak amacıyla düzenlenen İl Yaşlı Çalıştayı; Vali Mustafa Masatlı’nın katılımıyla gerçekleştirildi.

Çalıştay Vali Yardımcıları, Kanaat Önderleri, ilgili kurum ve kuruluş temsilcilerinin katılımıyla Gündüzlü Bakım ve Aktif Yaşam Merkezi’nde Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenendi.

MASATLI: HER İHTİYAÇLARINDA BÜYÜKLERİMİZİN YANINDAYIZ
Hatay Valiliği olarak öncelikli hedeflerimizin; büyüklerin yalnızca ihtiyaçlarının karşılandığı değil, aynı zamanda değer gördüğü, sözünün dinlendiği ve hayatın merkezinde yer aldığı bir toplum oluşturmak olduğunu vurgulayan Vali Masatlı, şunları kaydetti: “Cumhurbaşkanlığımızın himayelerinde ve Bakanlığımızın koordinasyonunda ülkemiz genelinde yürütülen bu çalıştaylar, II. Yaşlılık Şurası’na hazırlanma sürecinin önemli bir aşamasını oluşturmaktadır. Bugün burada ortaya konulacak görüşler, tespit edilecek ihtiyaçlar ve geliştirilecek öneriler; yalnızca Hatay’ımız için değil, tüm Türkiye için yol gösterici olacaktır. Bu kapsamda, yaşlılara yönelik sağlık hizmetlerinden sosyal destek mekanizmalarına, eğitim ve aktif yaşama katılımdan yaşlı dostu fiziksel çevrelerin oluşturulmasına, konut ve erişilebilirlikten dijital hizmetlere kadar geniş bir yelpazede değerlendirmeler yapılacaktır.”
Çalıştayda; yaşlılara yönelik sosyal politikaların ve hizmetlerin niteliğinin artırılması amacıyla çok yönlü değerlendirmeler bulunuldu.



