Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu

MEMUR-SEN HATAY’DAN BAŞHEKİM DAL’A TEBRİK ZİYARETİ

Memur-Sen Hatay Şube Başkanvekili ve Bayındır Memur-Sen İl Başkanı Hüseyin

Memur-Sen Hatay Şube Başkanvekili ve Bayındır Memur-Sen İl Başkanı Hüseyin Tutar, Sağlık-Sen Hatay İl Başkanı Mustafa Tekgüzel ile birlikte Hatay Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doktor Öğretim Üyesi M. Burak Dal’ı makamında ziyaret etti.

Ziyaretin ana amacı, Başhekim Dal’ın göreve geldiği günden bu yana sağlık hizmetlerinde gösterdiği özverili çalışmalar ve hastane çalışanlarına sunduğu destek ve imkânlar dolayısıyla teşekkür etmekti. Hüseyin Tutar, hem kendi adına hem de bağlı bulunduğu sendikalar adına Başhekim Dal’a teşekkür ederek, “Başhekimimiz, kısa sürede yaptığı hizmetlerle hem vatandaşlarımızın hem de sağlık çalışanlarımızın takdirini kazanmıştır. Halkımıza yönelik hizmet kalitesini artırırken, çalışan personelimizin çalışma koşullarını iyileştirme yönünde gösterdiği çaba, taraflı tarafsız herkesin takdirini toplamıştır” dedi.

SAĞLIK ALANINDAKİ İŞBİRLİKLERİ GÖRÜŞÜLDÜ

Ziyaretteki samimi ortam ve ev sahipliği için Başhekim Dal’a teşekkür eden Tutar, aynı zamanda görüşme boyunca kendilerine eşlik eden Başhekim Yardımcısı Uzman Dr. Levent Gönlüşen ile Hastane Müdürü Abdurrahman Sarcan’a da nazik ev sahipliklerinden ötürü minnetlerini sundu.

Sendika yetkilileri, bu tür ziyaretlerin hem kurumlar arası iş birliğini güçlendirdiğini hem de sağlık alanındaki hizmetlerin gelişimine katkı sunduğunu vurgulayarak, ilerleyen süreçte benzer temasların artarak devam edeceğini belirtti.



2024 Hatay Haber Gündem - Her hakkı saklıdır.

BC Ajans