Samandağ İlçe Emniyet Müdürü Gökhan Nacioğlu, Gadir-i Hum Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Mesajında birlik, beraberlik ve toplumsal dayanışma vurgusu yapan Nacioğlu, Hatay’da yaşayan farklı kültür ve inanç gruplarının ortak değerler etrafında kenetlendiğine dikkat çekti. Nacioğlu açıklamasında, “İlimizde yaşayan her kültür ve inançtan vatandaşımızın bayram sevinci ortak sevincimiz, hüznü ortak hüznümüzdür. Bu duygu ve düşüncelerle tüm Alevi vatandaşlarımızın Gadir-i Hum Bayramı’nı kutlar, sağlık, huzur içerisinde nice güzel bayramlara erişmelerini dilerim” ifadelerine yer verdi.
Alevi toplumunun önemli dini günlerinden biri olarak kabul edilen Gadir-i Hum Bayramı dolayısıyla yayımlanan mesaj, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı.


