Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu

NACİOĞLU: ALEVİ VATANDAŞLARIMIZIN GADİR-İ HUM BAYRAMI’NI KUTLARIM

Samandağ İlçe Emniyet Müdürü Gökhan Nacioğlu, Gadir-i Hum Bayramı dolayısıyla

Samandağ İlçe Emniyet Müdürü Gökhan Nacioğlu, Gadir-i Hum Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

Mesajında birlik, beraberlik ve toplumsal dayanışma vurgusu yapan Nacioğlu, Hatay’da yaşayan farklı kültür ve inanç gruplarının ortak değerler etrafında kenetlendiğine dikkat çekti. Nacioğlu açıklamasında, “İlimizde yaşayan her kültür ve inançtan vatandaşımızın bayram sevinci ortak sevincimiz, hüznü ortak hüznümüzdür. Bu duygu ve düşüncelerle tüm Alevi vatandaşlarımızın Gadir-i Hum Bayramı’nı kutlar, sağlık, huzur içerisinde nice güzel bayramlara erişmelerini dilerim” ifadelerine yer verdi.

Alevi toplumunun önemli dini günlerinden biri olarak kabul edilen Gadir-i Hum Bayramı dolayısıyla yayımlanan mesaj, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı.



2024 Hatay Haber Gündem - Her hakkı saklıdır.

BC Ajans