Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu

ÖNTÜRK: “İTFAİYE FİLOMUZU 110 ARAÇLA YENİLEDİK”

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, itfaiye teşkilatının güçlendirilmesi kapsamında

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, itfaiye teşkilatının güçlendirilmesi kapsamında önemli bir adım attıklarını belirterek, 110 yeni aracın filoya kazandırıldığını açıkladı.

Şehrin artan ihtiyaçlarına cevap verecek modern ve donanımlı araçlarla itfaiye hizmetlerinin daha etkin hale getirildiğini ifade eden Öntürk, yapılan yatırımla birlikte özellikle kritik müdahale kapasitesinin ciddi ölçüde artırıldığını vurguladı.

“YÜKSEK KATLI BİNALARA MÜDAHALE KABİLİYETİMİZİ ARTIRDIK”

Başkan Öntürk, açıklamasını birinci ağızdan sürdürerek, “İtfaiye filomuzu baştan sona yeniledik. Özellikle yüksek katlı binalara müdahalede yaşadığımız zorlukları ortadan kaldırmak amacıyla 110 yeni aracı envanterimize kattık. Bu araçlarla birlikte hem yangınlara hem de arama-kurtarma çalışmalarına çok daha hızlı ve etkin şekilde müdahale edebileceğiz” dedi.

Yeni araçların teknik donanım açısından son derece gelişmiş olduğunu kaydeden Öntürk, Hatay genelinde itfaiye hizmetlerinin kalitesini yükseltmeyi hedeflediklerini belirtti. Araçların farklı ihtiyaçlara cevap verecek şekilde planlandığını ifade eden Öntürk, kırsal bölgelerden şehir merkezine kadar her noktada daha güçlü bir müdahale altyapısı oluşturduklarını dile getirdi.

Gelecek ay teslim alınacak araçların sahada aktif olarak görev yapmaya başlayacağını belirten Başkan Öntürk, “Vatandaşlarımızın can ve mal güvenliği bizim önceliğimiz. Bu doğrultuda itfaiye teşkilatımızı daha güçlü, daha hızlı ve daha donanımlı hale getirmeye devam edeceğiz. 110 yeni aracımızın şimdiden Hatay’ımıza hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.



2024 Hatay Haber Gündem - Her hakkı saklıdır.

BC Ajans