Milliyetçi Hareket Partisi MYK üyesi ve Hataylı genç siyasetçi Timur Şaşmaz, Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım’ı Bozkurt Yuvamızda ziyaret ederek gençlik enerjisi ve hareketin ideallerini yakından değerlendirdi.
Ziyarette Şaşmaz, Yıldırım’ın liderliğinin gençlere umut, güven ve gurur verdiğini ifade etti.
Şaşmaz, “Ülkücü Hareket’in gençlikten aldığı kuvveti, ideallerimizden doğan inancı ve vefadan beslenen Liderimize olan sadakati Genel Başkanımızın şahsında görmek bizlere daima umut, gurur ve güven vermektedir. Samimiyeti, vakar dolu duruşu ve davasına adanmışlığı ile bizlere örnek olan kıymetli Genel Başkanımıza teşekkür ediyorum; ömrüne bereket, yoluna daimiyet diliyorum” dedi.
YILDIRIM GENÇLERE TEŞEKKÜR ETTİ
Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım da, “Gençlerimizin enerjisi ve ideallerine sahip çıkması, hareketimizin geleceğine olan inancımızı güçlendiriyor. Sizler, davamıza olan bağlılığınız ve çalışkanlığınızla bizlere gurur veriyorsunuz. Hep birlikte Türkiye’nin aydınlık yarınlarını inşa edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.


