Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu

TUTAR: HATAY’DA SENDİKAL YETKİNİN ADRESİ YİNE MEMUR-SEN OLDU

Memur-Sen Hatay Şube Başkanvekili ve Bayındır Memur-Sen Hatay Şube Başkanı

Memur-Sen Hatay Şube Başkanvekili ve Bayındır Memur-Sen Hatay Şube Başkanı Hüseyin Tutar, 2026 yılı sendikal yetki tespit sonuçlarının açıklanmasının ardından değerlendirmelerde bulundu.

Hatay Memur-Sen’in 19 bin 806 üye ve yüzde 51 temsil oranıyla bir kez daha yetkili konfederasyon olduğunu belirten Tutar, kamu çalışanlarının ortaya koyduğu güvenin kendilerine önemli bir sorumluluk yüklediğini söyledi. Hatay’da sendikal alandaki güçlü konumlarını koruduklarını ifade eden Tutar, Memur-Sen’in yıllardır sürdürdüğü ilkeli sendikacılık anlayışının ve çalışan odaklı mücadelesinin sonuç vermeye devam ettiğini kaydetti.

TUTAR: YETKİMİZİN ARKASINDA GÜÇLÜ BİR TEŞKİLAT VAR

Elde edilen başarının uzun yıllara dayanan emek, birliktelik ve kararlı çalışmaların ürünü olduğunu vurgulayan Hüseyin Tutar, “Hatay’da kamu çalışanlarımızın yarısından fazlasının tercihini Memur-Sen’den yana kullanması bizim için büyük bir onurdur. 19 bin 806 üyemiz ve yüzde 51 temsil oranımızla yetkimizi bir kez daha perçinledik. Bu tablo, teşkilatımızın sahadaki gayretinin ve üyelerimizin Memur-Sen’e duyduğu güvenin en somut göstergesidir” dedi.

Tutar, sendikal mücadeleyi yalnızca üye sayılarıyla değerlendirmediklerini belirterek, çalışanların haklarının korunması, özlük haklarının geliştirilmesi ve çalışma şartlarının iyileştirilmesi için ortaya konulan çabanın asıl başarı kriteri olduğunu ifade etti.

KAMU ÇALIŞANLARININ TERCİHİ MEMUR-SEN’DEN YANA OLDU

Hatay’da açıklanan rakamların Memur-Sen’in kamu çalışanları nezdindeki güçlü karşılığını ortaya koyduğunu dile getiren Tutar, en yakın sendika ile oluşan farkın dikkat çekici seviyede olduğunu söyledi.

Bu sonucun çalışanların sendikaya duyduğu güvenin yansıması olduğunu belirten Tutar, “Kamu görevlilerimizin beklentilerini ve taleplerini her platformda dile getirmeye devam edeceğiz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da çalışanlarımızın haklarını koruma noktasında kararlılıkla mücadelemizi sürdüreceğiz” diye konuştu.

BAYRAKDAR VE TEŞKİLATA TEŞEKKÜR ETTİ

Başarıda emeği bulunan herkese teşekkür eden Tutar, Hatay Memur-Sen Şube Başkanı İsmail Bayrakdar’ın öncülüğünde yürütülen çalışmaların önemli katkı sunduğunu belirtti.

Yönetim kurulu üyeleri, sendikalara bağlı şube başkanları, iş yeri temsilcileri ve üyelerin özverili çalışmaları sayesinde önemli bir sonuca ulaşıldığını ifade eden Tutar, “Birlik ve dayanışma içerisinde hareket ederek Hatay’da önemli bir başarı hikayesi yazdık. Memur-Sen ailesi olarak kamu çalışanlarımızın sesi olmaya ve onların haklı taleplerini savunmaya devam edeceğiz” dedi.

2026 yılı yetki sonuçlarıyla birlikte Hatay Memur-Sen, yüzde 51 temsil oranı ve 19 bin 806 üyeyle kentteki yetkili konfederasyon unvanını korurken, kamu çalışanlarının en büyük ve en güçlü sendikal yapısı olmayı da sürdürdü.



2024 Hatay Haber Gündem - Her hakkı saklıdır.

BC Ajans