Zonguldak Valisi ve deprem döneminde Siirt Valisi iken Hatay’da görev yapan Osman Hacıbektaşoğlu, Hatay programı kapsamında Hatay Ayakkabı İmalatçıları Esnaf ve Sanatkarlar Odası’nı ziyaret ederek deprem sürecinde birlikte mücadele verdiği esnafla yeniden bir araya geldi.
Ziyarette Hatay Ayakkabı İmalatçıları Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Doğan Aydın ile Dericiler Sitesi Kooperatif Başkanı Cemil Üzer de hazır bulundu.
DEPREMİN İLK GÜNLERİNDEKİ DAYANIŞMAYI UNUTMADIĞINI BELİRTTİ
6 Şubat depremlerinin ardından Hatay’da yürütülen enkaz kaldırma, tahliye ve taşınma çalışmalarında yoğun mesai harcayan Osman Hacıbektaşoğlu’nun ziyareti, esnaf camiasında memnuniyetle karşılandı. Dericiler Sitesi’nde gerçekleşen buluşmada deprem sürecinde yaşanan zorluklar ve yeniden ayağa kalkma süreci değerlendirildi. Ziyarette konuşan Vali Hacıbektaşoğlu, Hatay’ın gösterdiği direncin tüm Türkiye’ye örnek olduğunu belirterek, “Hataylı esnafımız çok ağır bir felaket yaşadı. Buna rağmen üretimden, mücadeleden ve dayanışmadan vazgeçmedi. Depremin ilk günlerinden itibaren burada ortaya konulan birlik ruhunu hiçbir zaman unutmadık. Bugün yeniden sizlerle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum” ifadelerini kullandı.
AYDIN: “ESNAFIMIZ ADINA TEŞEKKÜR EDİYORUZ”
Hatay Ayakkabı İmalatçıları Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Doğan Aydın ise Vali Hacıbektaşoğlu’nun deprem sürecinde Hatay esnafının yanında olduğunu vurgulayarak, “6 Şubat Asrın Felaketi’nde esnafımızın enkaz kaldırma ve taşınma sürecinde çok büyük emekleri oldu. O dönemin Siirt Valisi, bugünün Zonguldak Valisi Sayın Osman Hacıbektaşoğlu’nun bizleri unutmadan ziyaret etmesi bizler için çok kıymetlidir. Kendisine şahsım ve tüm esnafımız adına teşekkür ediyorum” dedi.
Gerçekleştirilen ziyaretin sonunda karşılıklı görüş alışverişinde bulunulurken, Hatay esnafının yeniden güçlenmesi adına yürütülen çalışmalar da ele alındı.


