Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu

VALİ MASATLI SAĞLIK VE EMNİYET EKİPLERİNİN YENİ YILINI KUTLADI

Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Antakya Derince Mahallesi’nde bulunan Bölge Trafik

Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Antakya Derince Mahallesi’nde bulunan Bölge Trafik Yol Kontrol Noktası’nı ve Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nu ziyaret ederek emniyet ve sağlık ekiplerinin yeni yıllarını kutladı.

Halkın huzuru, güvenliği ve sağlığı için gece gündüz görevi başında olan emniyet personellerinin yeni yılını kutlayarak her zaman olduğu gibi 2025 yılında da polisin varlığının kendilerine güç vereceğini vurgulayan Vali Masatlı, aydınlık yarınları inşa ettikleri bu süreçte yeni yılın herkes için sağlık, mutluluk, huzur ve başarı getirmesini temenni etti. 2025 yılının ilimize, Ülkemize ve tüm insanlığa güzellikler getirmesini temenni eden Vali Masatlı, sağlık çalışanlarının aileleri ve sevdikleriyle birlikte sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yıl geçirmelerini diledi.

 



2024 Hatay Haber Gündem - Her hakkı saklıdır.

BC Ajans