Yayladağı Belediye Başkanı Mehmet Yalçın, Dünya Yaşlılar Haftası kapsamında ilçede yaşayan büyükler için düzenlenen anlamlı gezi programının başarıyla gerçekleştirildiğini açıkladı.

Belediyenin Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü koordinesinde hayata geçirilen etkinlikte, ilçenin değerli büyükleri hem sosyal bir gün geçirdi hem de önemli noktaları ziyaret etme fırsatı buldu. Programa katılan vatandaşlar, gün boyunca hem geçmişe yolculuk yaptı hem de keyifli anlar yaşadı.
DÜNYA YAŞLILAR HAFTASI KAPSAMINDA ANLAMLI BİR GEZİ DÜZENLENDİ
Başkan Yalçın, Dünya Yaşlılar Haftası dolayısıyla düzenlenen gezinin büyükler için özel olarak planlandığını belirterek, “Çınarlarımızla Yayladağı gezisi kapsamında kıymetli büyüklerimizi bir araya getirmenin mutluluğunu yaşadık” ifadelerini kullandı.
PROGRAMDA TARİHİ VE MANEVİ NOKTALAR ZİYARET EDİLDİ
Gezi programının Şenköy Mahallesi’nden başladığını ifade eden Yalçın, katılımcıların 18 Mart Çanakkale Şehitleri Müzesi, Şeyh Ahmet Kuseyri Türbesi ve Ayşe Fitnat Hanım’ın kabri gibi önemli noktaları ziyaret ettiğini vurguladı.

DEVRANT’TA SOSYAL BULUŞMA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Programın devamında Devrent Sosyal Tesisleri’nde bulunan Aba Güreşi Müzesi’nin gezildiğini belirten Yalçın, burada büyüklerle bir araya gelerek sohbet etme imkânı bulduklarını dile getirdi. Yalçın, “Devrent’te büyüklerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık” dedi.
BENZER SOSYAL PROJELER DEVAM EDECEK
Bu tür etkinliklerin devam edeceğini ifade eden Yalçın, “Bu anlamlı gezilerimizi önümüzdeki süreçte de sürdürmeye devam edeceğiz” diyerek sosyal belediyecilik anlayışına vurgu yaptı.
KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜNE TEŞEKKÜR EDİLDİ
Başkan Yalçın, organizasyonda emeği geçen Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü personeline teşekkür ederek, projenin hayata geçirilmesinde katkı sunan herkese şükranlarını iletti.



