Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu

YILMAZ: BU TOPRAKLARIN EN BÜYÜK GÜCÜ BİRLİĞİMİZDİR

Antakya Belediyesi önceki dönem başkanı İzzettin Yılmaz, Gadir-i Hum Bayramı

Antakya Belediyesi önceki dönem başkanı İzzettin Yılmaz, Gadir-i Hum Bayramı vesilesiyle bir açıklama yaparak Hatay halkının bayram coşkusuna ortak oldu. Yılmaz, yayınladığı anlamlı mesajda kadim şehrin köklü kardeşlik bağlarına dikkat çekti.

Gadir-i Hum’un inançsal ve kültürel değerlerin korunmasındaki rolüne değinen İzzettin Yılmaz, bu tür özel günlerin toplumsal kenetlenmeyi, karşılıklı hürmeti ve yardımlaşma şuurunu zirveye taşıdığını dile getirdi.

Mesajında, Gadir-i Hum Bayramı’nın hoşgörü iklimini ve kadim dostlukları besleyen çok kıymetli bir dönüm noktası olduğunu aktaran Yılmaz, “Gönüllerin bir olduğu, sofraların bereketle dolup taştığı ve ortak bağlarımızın daha da perçinlendiği bu mübarek günde, tüm hemşehrilerimin Gadir-i Hum Bayramı’nı en kalbi duygularımla tebrik eder, esenlikler dilerim” ifadelerini kullandı.

Medeniyetler şehri Hatay’daki barış ortamının tüm dünyaya örnek teşkil etmesi gerektiğini vurgulayan Yılmaz, bu müstesna bayramın şehre ve ülkeye kalıcı huzur, esenlik ve bereket getirmesini temenni ederek, herkesin huzur dolu bir bayram geçirmesini diledi.



2024 Hatay Haber Gündem - Her hakkı saklıdır.

BC Ajans